
Jag är patetisk.
Lista över saker jag vill uppnå med mitt liv ;
1. Sluta tycka att jag är äcklig. 2. sluta se skabbig ut. 3. Lära mig att fixa mina ögonbryn. 4. Sluta hata min ögonbryn.
Ikväll blir jag lika ful som jag alltid brukar vara.
Förutom att jag har svart runt ögonen, men hälften kommer vara borta för att jag tjutit bort det.
Äckliga ögonbryn som ser förjävla ut.
Gick loss på min spegel förut. Jag är så jävla äcklig.
fredag, november 23, 2007
skrivet av
Eliyana
@
15:30
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar