Baby är världens bästa. <3<3<3<3
Hade världens bästa helg med dig. Förlåt för att pappa är så jävla jobbig.
Jag orkar inte berätta allt, jag orkar inte förklara.
Men han lyckas fan alltid få mitt humör att sjunka. När ska någon inse att jag verkligen inte klarar av att vara hemma. Såhär är det varje högtid, varje jävla gång som man anser att man kan dricka lite. efter 17år är det inte lika roligt längre.
det är inte roligt att ha en pappa som är helgalkolist. Det är inget roligt att ha en pappa som gång på gång ska säga massa saker, och vara så jävla jobbig och på.
Och idag fortsätter du som om inget har hänt. Du vet att jag hatar det här. Du vet att jag hatar att vara hemma på högtider. Jag du vet att jag hatar när du är så jävla full.
Jag vill inte vara hemma något mer. Jag måste bort härifrån.
söndag, december 02, 2007
skrivet av
Eliyana
@
17:11
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar