söndag, november 04, 2007


Igår var det klassfest som gällde. Lucas och jag städade lite snabbt och vid halv 1 kom Nicole. Vi hade rätt tråkigt medans vi väntade på Ida och på att det skulle bli dags att klä ut sig. Vi beställde pizza och vid 5 började vi fixa oss. Ida var emo, Lucas var Maffia, Jag var Tingeling, Nicole var hiphopare. Linda kom sen också och hon var pirat. Vid tjugo i 6 gick jag och Lucas till sveakiosken för att hämta upp Ted. Jag höll på att frysa ihjäl. det var ruggigt kallt. Sen så sminkade vi oss klart, och sen började vi dricka lite smått.
Vid 7 gick alla utom jag och Ted till svea för att hämta alla andra. Alla var jättesöta!
Vi hade skitroligt, även om jag fick typ sammanbrott 2-3gånger och bara skrek och grät.
Blev bara trött på allt och alla ett tag. Men det var kul.
Orkar inte direkt säga allting, Jag är nöjd med kvällen, med vissa undantag. Förlåt baby. Jag vet att du säger åt mig att inte säga det något mer men jag känner itne att jag sagt det tillräckligt. Jag känner mig jättedum! Älskar dig jättemycket. Hoppas att du verkligen litar på mig. Men vid 2- halv 3 så sa jag åt alla att dra för att jag var trött.

Det var som sagt lyckat.

Idag stäade jag och Lucas och Ida hjälpte till, det var förbannat smutsigt. Men man hade inte direkt förväntat sig annat. Sen åkte Ida hem och vid 5 åkte Lucas.
Saknar honom redan. haft honom vid mig sen i torsdags så.

Skola imorgon. Vill inteee! :(

2 kommentarer:

moonryder sa...

Älskar dig. Jag litar på dig. Hoppas du litar på mig. Vill bara slippa se ¨sånt.

Saknar dig.

Eliyana sa...

Klart att jag litar på dig. Du är inte lika idiotisk som mig och gör sånt. jag vet :( Jag är bara dumihuvudet. Förlåt.

Saknar dig jättemycket. Ville inte att du skulle åka hem.
Älskar dig <3