
Gullungen kom hit igår kväll. Vi hade mysigt. Jag älskar dig så otroligt mycket. Du anar inte hur mycket du förgyller mina dagar.
Imorse kom vi upp rätt bra. tycker jag iallafall. Gjorde varm oboy, mums! Sen fick vi ändå lite halvbråttom till bussen. Som vanligt ^^ Sen hade vi jobbig svenska, jag var säker på att vi skulle kolla på film, men självklart skulle vi inte det. Vi fick världens sämsta uppgift. Och jag hatar Sigrid. Sen hade vi engelska, och jag blev ännu mer irriterad på Sigrid. Sen hade vi lunch, den var äcklig. Men åt massa knäckemackor iallafall. Sen hade vi gehör, det sög. Jag blir så trött på att bara skriva upp massa rytmer. Men killarna gjorde söta gubbar på sina händer iallafall. Lucas gjorde en till mig med. Fast den såg bara deprimerad ut. Sen hade vi kör, och den sög. Jag råkade ramla ner från stolen, så när alla sjöng satt jag på golvet och sa "förskjutsingen". Rebecca och Sofia tyckte det var roligt att jag hade ramlat. Typsikt. Sen så pratade jag med Kristina om att jag inte vet om jag är sopran eller alt. Jag var sopran. Hon tyckte att jag sjöng fint. Men jag sa att jag inte alls sjunger så när jag väl ska sjunga med resten av kören. Ajja, sen gick jag och gullungen till bussen. trodde jag skulle missa min, men jag hann med precis. I stan så gick jag och Ted till spelbutiken (digistore?) Där kollade vi lite spel och jag vill ha ett nytt tagnentbord! Vill ha en ny dator överhuvudtaget för den delen. Vi snackade lite allmänt om datorer och så. Sen skulle vi med våra bussar. Väl hemma så satt jag vid datorn lite och sen gick jag och fixade och trixade lite, och sen duscha. Nu ska jag spela lite. Jag pallar verkligen inte göra läxor. Det tar emot alldeles för mycket just nu. Jag orkar inte bry mig helt enkelt.
Saknar min baby jättemycket <3
måndag, november 26, 2007
skrivet av
Eliyana
@
18:03
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Älskar dig <3
<3<3
Skicka en kommentar