söndag, november 25, 2007

Fortsättning lördag: När jag kom till Folkets hus var det asmycket folk, och jag kände mig så jävla vilsen. Satte mig långt upp, och vart omringad av vuxna människor som pratade massa strunt. Tre småbarn raden framför som var pain in the ass! och sen såg jag att Lucas föräldrar satt typ 5-10 rader framför mig, i mitten. Alltså var det inte möjligt för mig att typ sätta mig där. Och när det var typ någon minut kvar tills det skulle börja så kom, Anton, Erik och Love och satte sig längst fram. Alltså ingen chans att sätta mig där, då det började så snabbt efter. Alla var jätteduktiga och söta. Lucas var sötast såklart. jag har blivit askänslig och började nästan tjuta för att jag också ville vara sådär bra på något. Småbarnen framför skulle klappa hela jäkla tiden, och ingen av dom klappade samtidigt. Dom borde fått en fet smäll. Efter det så var jag mer vilsen, eftersom att alla är så jävla långa och typ inte ser mig. Jag vill vara lång förskjutsingen! Men sen så träffade jag Lucas och vi bestämde oss för att åka hem till mig, så att jag kunde äta och sen skulle vi hem till honom. Hade roligt hemma hos mig, fast mams tror typ att vi slår ihjäl varandra eller nått ^^ Men sen tog vi iallafall 22.20 bussen till Borensberg, och hemma hos Lucas spelade vi (läs han) Rome och sen sov vi.

Idag var jag astrött ville inte gå upp, så jag sket i teatern och sov istället. Lucas är så söt <3 sen åt vi iallafall mat (läs jag åt frukost och Lucas åt mat). Sen hade vi mysigt och roligt, jag minns inte riktigt vad vi gjorde dock. Sen tog jag 15.10 bussen till stan för att sjunga med kören. Lucas vägrade hänga med, han sa att han ville ha en Kristina fri dag. väl där så var det typ 7pers från våran klass, inga treor och nästan alla ettor. Det gick sådär. Ingen visste vilka låtar vi skulle ha typ. Vi var tvugna att ha tomteluvor också. fyskjutsingen! Men men jag blev iallafall en biobiljett rikare! mams var där och kollade så fick iallafall skjuts hem. Sen åt jag och nu sitter jag här. Är trött. Ge mig lov Förskjutsingen!

2 kommentarer:

Edavictoriaa sa...

Jimmy sa att du va jätte söt i tomteluva :D

Eliyana sa...

Fyskjutsingen ^^
Jag var inte det, lovar.