Söndagar får mig alltid att känna mig oomtyckt och äcklig.
Som om ingen orkar med mig och dom orkar inte hålla det inom sig på söndagar.
Som om alla är så trötta på mig att ingen orka träffa mig denna dag för att dom har fått stå ut i typ en vecka.
Jag vill vara fin. På riktigt. Inte på det sättet som jag är nu. Okey, det låter megacp. Men jag känner så. Det känns inte som om jag egnetligen är fin, utan det är en illusion allting.
men nu ska jag verkligen börja träna.
Funderar på om det blir idag, men det käns itne som om jag kommer hinna då det stänger om 1½ timma och träningen tar runt 1timma.
Nej, denna dag spenderas nog med WoW eller liggandes i sängen.
söndag, mars 02, 2008
Someone´s in the Wolf.
skrivet av
Eliyana
@
13:57
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar