Släkten sitter där nere, jag är här uppe. Jag hatar min släkt. Jag vill inte vara här.
Jag orkade inte ens vara social mot Emma idag, och hon är den enda i min släkt som jag snackar med.
Alla andra ska alltid ha något dåligt att säga om mig.
Min farbros fru hackade på mig för att jag inte sökt massa sommarjobb, och det ska väl ändå hon skita totalt i.
Saknar Lucas. Vill ha honom här.
Kommer ju knappt prata med Linda heller för hon har ju sin pojkvän här.
Snart är det äckel tårta. Tonvis med grädde på. Men men, vad gör man inte för släkten typ.
Min rygg värker så mycket, jag kan knappt ställa mig upp eller sätta mig ner.
Men ingen fattar ju att jag har haft ryggproblem en längre tid eller så vägrar dom lyssna.
Dom säger att jag tränar fel och att jag ska ta det lugnt. Men jag säger ju att jag strechar, jag tar det lugnt och jag har ju haft problem med ryggen innan.
Jag fattar väl förhelvete själv att jag ska ta det lugnt.
Men nej, tusen tips om hur lugnt jag ska ta det ger dom mig iallafall.
Jag känner mig som luft därnere.
Nu är det visst kaffe därnere också. dags att dra på fejkleendet.
lördag, mars 15, 2008
Not a happy family
skrivet av
Eliyana
@
19:26
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar