måndag, mars 31, 2008

Pulling your puzzles apart.

Jag vet inte vad jag ska göra.
Har sovit tills nu för att jag inte orkat vara vaken, för att det tär på mig att sitta och glo och tro massa saker. För att det är meningslöst att kämpa för att ha kul, för att allting är kasst just nu.
Det lär bli samma sak imorgon, sova tills jag blir väckt och sen får jag försöka stå ut med dagen.

Jag vill bara veta vad nästa steg är. Jag vill inte stå här i samma grop och bara hoppas på det bästa.
Jag vill veta nu för jag kollapsar snart, jag vet inte vad jag ska göra längre.
Ena stunden känns det som om du älskar mig så otroligt och andra så ser du bara arg ut och verkar inte bry dig ett skit.
Jag vet inte vad jag ska göra. Vad vill du att jag ska göra?


Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.

Inga kommentarer: