Somnade vid 5 imorse, försov mig, tvingades iväg til skolan av mamma =trött och ashungrig Sandra bland förmycket folk.
Pratade med Marie om att jag inte kom igår, var nära på att tjuta för att jag blev så uppgiven när jag fick reda på att man inte får göra det en annan gång.
Orkade inte jobba överhuvudtaget på hela lektionen.
Sen hade vi engelska och där vart jag sur på Sigrid för att hon inte fattar att jag inte klarar av att ha ett engelska tal nästa vecka. Sen var det slagsverk och min hunger gjorde mig asarg och så fick jag ont i huvudet.
Sa till Jonas att jag inte pallade spela eftersom att jag hade sån huvudvärk.
När det var rast blev jag skitsur på Lucas, skrek och började tillslut gråta. Jag orkade verkligen ingenting.
Sen var det äntligen lunch, en god lunch dessutom. Så jag fick min mat. sen hade vi kul tills matten var. Där var jag opepp igen.
Janne fick reda på att det var jag som var Sandra Onttonen, så förhoppningsvis så försvinner iallafall en timmas frånvaro (även om det inte spelar sådär överdriven stor roll.)
Sen åkte jag hem. Hade så tråkigt och var så trött så jag somnade vid halv 6, vaknade vid 10 och såg attjag vann min auktion på mina clips till löshåret. 61kr blev det alltsomallt, det var inte så dyrt.
Ska betala in imorgon så får jag det gjort.
Plus att det är fest hos Ted imorgon. Det ska nog bli kul. Hoppas jag på iallafall.
Nu ska jag sova igen.
torsdag, mars 13, 2008
Clips.
skrivet av
Eliyana
@
23:05
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar