Idag var det studiedag och det behövdes verkligen.
Vaknade upp hos Lucas och sen tog vi bussen in till Motala för att vi skulle träna.
Det var skönt och det var knappt något folk, eftersom att vi var där vid halv 11.
Jag kunde tillochmed duscha och basta efteråt eftersom att det var helt tomt. Jätteskönt alltså.
Sen gick vi lite på stan och sen åkte jag hem.
Spelade guitarhero och klarade tillslut sista duellen och klarade en låt på Hard. Ja, jag är nörd!
Sen kom mam
ma hem och vi åkte och handlade. har äntligen kommit på vad jag ska ha för mat på fredag. Tack för hjälpen Rebecca!
Så köpte skitmycket grejer, så jag hoppas att det blir bra och att alla kommer tycka att det är gott.
Har världens ångest inför fredag. Alla kanske kommer tycka att det är skittråkigt och att dom önska att dom inte skulle kommit?
Känns som om jag kommer var den enda som ska dricka och det är ju inte heller så jävla pepp. Tack för hjälpen Sandra!
Känns som om allt kommer gå fel. Iallafall något.
Men jag vill träffa alla kompisar igen, och det ska bli skönt med att det är tjejkväll.
Men sen ska jag inte träffa Lucas på lördag heller. Iallafall inte förrens sent isåfall.
Men han måste ju repa så, det är klart att han ska få göra det.
Är bjuden på TVÅ (detta har nog aldrig hänt förut) fester på lördag. Men jag vet inte om jag ska gå på någon utav dom, dels ifall jag inte kommer palla och dels för att jag kanske måste fixa inför min födelsedag
Nu är det 6dagar kvar!
Fick reda på att vi har ju matteläxa till imorgon med, Det är skitviktigt att jag gör det. Och har jag gjort den?
Såklart inte, jag hade ju självklart glömt bort det. SMARTA SANDRA!
Jag blir så trött på att jag aldrig kommer på något när det väl gäller.
Glömmer alltid böcker antigen i skolan eller hemma och glömmer bort alla läxor. Som är viktiga att man gör.
Eller iallafall jag eftersom att jag bara haft fått godkänt på en sak på hela matte B kursen, smart smart.
Sen har vi ett skitstort arbete på historia. Typ ett minimerat projektarbete, som jag måste få G på annars så är det kört för mitt betyg där.
Annars då.. Inget!
Hela mitt liv består just nu av skola och Lucas.
Sen försöker jag hinna med allting annat också men det går fan inte.
onsdag, mars 05, 2008
The world is round, my square don't fit at all.
skrivet av
Eliyana
@
18:40
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar