torsdag, mars 20, 2008

Calvary Campaign

Jag vet inte vad det är. Men jag funderar på att skippa allt imorgon. Bara var hemma, bara låsa in mig i mitt rum.
Jag känner mig gråtfärdig över allt.
Över min enorma pengabrist. Över mitt patetiska liv. Över precis allt.

Försov mig i morse (undra om jag får något studiebidrag denna månad..). Kom efter halva ensemblen. Pallade ingenting iallafall.
Jag orkar inte äta längre. Jag känner mig totalt mätt hela tiden. Jag orkar ingenting.
Jag orkar inte träna. Jag orkar inte vara så social som jag kan vara. Jag orkar inte dricka något. Jag orkar inte skriva här
heller egentligen.
Men jag vet att jag måste tvinga mig till vissa saker för annars kommer jag explodera eller tyna bort.

Jag kan inte se glädjen i någonting längre. Inget är så roligt som jag tyckte att det var förut.
Jag får bara huvudvärk av att ens försöka vara på topp. Jag blir bara trött på mig själv.

Jag vet inte vad det är med mig längre. Men nu tänker jag iallafall låsa in mig. Och hoppas att jag råkar missa resten av livet.

Inga kommentarer: