Hopp, så var man 18år då. har haft en bra födelsedag. Tack till alla som förgyllt den.
Dagen började med att Lucas, mamma och pappa kom upp och sjöng för mig, fick presenter och mamma smällde småsmällare som skjöt ut konfetti, det var lite gulligt. Sen satt jag och Lucas och åt pannkakor som han hade gått upp tidigare för att göra åt mig.
Sen åkte vi till skolan och där sa flera grattis och jag fick födelsedagspresent av Ida, snapsglas som hon hade målat dom olika kortleksgrejerna (hjärter,ruter,spader och klöver) på. Tyckte det var gulligt, för jag vet attingen har likadana nu :)
Sen på engelskan fick jag choklad av Rebecca, sen var jag nära på att få panik för att jag var tvungen att komma på ett ämne att ha tal om på englska, jag valde tillslut att snacka om Guitarhero bara för att jag är en sån nörd.
Sen sjöng dom i slutet av lektionen för mig och vi är nog sämst på att sjunga happybirthday till någon. Men det var gullig ändå.
Sen hade vi lunch som var äcklig och sen hade vi historia.
jag hade prov på medeltiden, hoppas att jag får godkänt på det denna gång. Det känns som om jag kommer få det, men jag kommer säkert ha två poäng ifrån denna gång också ^^
Sen hade vi arbetsmiljö och säkerhet. Det var okey, Jonas är en bra lärare så man pallar med det tråkiga ämnet.
Sen slutade vi och jag, Lucas, Ted och Linda åkte till stan. Linda gick till bussen och jag gick för att beställa tid till massage (fick presentkort på det av mor och far). Jag satt i tjugo minuter för att vänta på hon som jag behövde prata med för att beställa tido ch så, och sen fick jag reda på att hon jag måste snacka med inte var där ändå.
sen gick vi och fikade, satt och pratade ett tag och det var riktigt skönt, men vid tio över 4 var jag och Lucas tvungna att åka hem, skulle komma gäster om två timmar och vi behövde duscha.
Sen kom mormor och morfar och farmor och farfar. Vi åt smörgåstårta och drack kaffe och åt kakor.
Sen var gott.
Sen åkte Lucas hem för han behövde ha saker hemma och så.
sen skrämde mamma livet ur mig påvägen hem.
Nu pallar jag inte skriva mer, jag är för trött.
Tack för denna dag.
På måndag börjar olagliga langningen av snus och cigg ^^
Jag är frächa bruden på morgonen när jag öppnar presenter.
tisdag, mars 11, 2008
Today is my birthday.
skrivet av
Eliyana
@
21:07
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar