F to the U to the C to the K!
Jaha, försov mig imorse. Men det kunde jag faktiskt inte råför. Väckarklockan var sönder!
Men ändå. 8timmars frånvaro. Denna vecka.
Mitt ben skakar och jag vet inte varför.
Kanske för att jag känner mig totalt missanpassad.
Kanske för att jag är rädd för att det värsta kommer hända.
Kanske för att jag verkligen verkligen hatar allting som har med vardagen att göra.
Det är bara Lucas som håller mig uppe. Det är verkligen bara där jag mår bra. Men han tycker ju att något känns fel, konstigt.
han vet inte vad.
Men jag vet att det är något jag har gjort.
År jag så påfrestande?
Är det så fel av mig att älska någon så mycket så som jag gör?!
och så kom gråten.
Jag funderar på att hoppa skolan och söka jobb. På allvar denna gång. Fundrerar på att söka ett viss jobb som heltid. Eller iallafall deltid. Får se hur det blir med det.
Hej, jag heter Sandra. Jag förstör alla människors liv och är den fulaste och äckligaste personen ni någonsin kommer träffa. Vill ni bli min vän?
S to the K to the I to the T!
torsdag, mars 06, 2008
The Real Song for the Deaf.
skrivet av
Eliyana
@
16:24
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar