måndag, mars 17, 2008

The Philosopher´s stone.

Igår drog jag till Pingstkyrkan för att se baby spela. Det var skitbra och han var så söt. Satt och pratade med hans mamma innan med. Jag trivs så jävla bra i den familjen! Dom är så snälla och trevliga och ja allt! Bäst är ni allihop! <3
Sen åkte vi hem till honom och myste. Läste mycket bok för att både han och jag hade så ont i ryggen. Jag började läsa om Harry Potter, fast på engelska. Duktiga bruden jomenvisst!
Sen sov vi tillslut.

Idag var ingen av oss pepp på skolan och Lucas mådde inget vidare. Men vi åkte dit och jag hade hjälp-gehör. Jag kände mig duktig som kom ihåg vilka toner som var höjda respektive sänkta i dom olika tonarterna. Sen skulle vi skriva 8melodier, 4 där det var en höjd tonart och 4 med sänkt.
Jag gjorde dom 4 som skulle vara höjda. Och sen spelade tillslut Jonas dom på pianot och la till lite ackord.
Det lät fan bra! Kände mig skitduktig. Alla andra fick också bra så det var ju inte bara jag. Men jag kände mig riktigt musikalisk för typ första gången ^^
Sen hade vi rast ett bra tag. Sen hade vi engelska. Det var väl okey. Vi gjorde inte så mycket, typ alla utom 5 fick gå tidigare för att dom 5 som var kvar skulle ha ett tal. Jag läste lite Harry Potter för Rebecca. Det var rätt kul. Lucasplutten åkte hem för att han inte mådde bra alls. Stackare <3<3

Sen var det lunch, det var äckligt. Sen hade vi svenska och jag pallar inte denna jävla uppsats vi har genom svenskan och historia. BLÄ PÅ DET!
kom knapt på något. Allt vart så fel hela tiden. Ajja, det får funka en annan gång säg.
sen hade vi kör, som jag egentligen ville skippa, men duktig som jag är så stannade jag kvar. Skulle ändå gå tidigare för att jag skulle till Polisen för att hämta mitt ID-kort och sen till BUP för att snacka med Anna.
Jag ser ut som en nyvaken idiot på mitt ID på tal om det.
Sen gick jag in till stan och vidare till BUP. det var väl okey där. Hon sa att jag lät ovanligt glad och så. Jag sa att det kanske berodde på att min dag varit rätt bra och att jag varit hos Lucas på natten.

sen kom pappa och hämtade mig. det var så jobbigt väderoch jag hade precis missat bussen så. Pallade inte gå hem.
Sen kom jag hem, hann säga hejdå till Linda som skulle hem idag med.

Nu sitter jag här och har fortfarande ont i ryggen. Ska väl läsa lite Harry Potter snart. Heh, jag har fastnat ja!

Ett fall minus en lösning.

Inga kommentarer: