Finns det någon värre dag än söndagar?
Nej, jag tror då inte det.
Det känns alltid som om söndagarna kryper fram om dom inte helt står stilla.
Som om söndagen ska hålla på i en vecka, och då är det ju söndag igen.
Jag har kollat på Sagan om ringen, halva ettan, hela tvåan. kollat på heroes igen (hade visst råkat missa sista avsnittet), kollat alla mina sidor tusen gånger. Och klockan är halv 7.
Lucas åkte hem vid 3 och det känns som om det var igår han åkte.
Saknar min Buff. <3
Imorgon är det Skola och Psykdoktorn. Inte pepp. Men ska gå sen på ensemblen känns som om det behövs. Även om jag kommer störa sönder mig på vissa personer. Skulle jag kunna skulle jag döda dom. Jag skulle strypa dom. Eller iallafall mobba skiten ur dom.
Drömde att jag fick utbrott på dom och kastade bord och grejer på dom och slet dom i håret samtidigt som jag härmade dom och spottade på dom. Jag var fan asläskigt. Sen drömde jag att Lucas tvingade mig att spela saxofon och vägrade inse att jag inte kunde. Han låste in mig i ett rum (som liknade studion i skolan) och sa att jag inte fick komma ut förrens jag hade lärt mig låten han hade lämnat (som var fyra sidor lång). Lucas sa att jag hade gnällt på natten, kanske var det därför?
Ja, jag skriver väldigt mycket bara för att få tiden att gå. Imorgon kommer dessutom Buff sova hos mig eftersom att jag fyller på tisdag och jag ville att han skulle vara hos mig då. sen blir det smörgåstårta på kvällen (på tisdag alltså). farfar,farmor,mormor och morfar kommer.
NU ska jag hoppas att Stardust och Sweeny todd är nere så att jag kan glo på dom. Annars så kommer jag antagligen sitta och kolla på Six feet under som jag fortfarande inte orkat börja kolla på.
söndag, mars 09, 2008
The Gods have gone insane
skrivet av
Eliyana
@
18:56
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar