söndag, mars 02, 2008

Det är underligt vad lätt man kan störa sig på vissa personer ibland.
vissa mer än andra.
Det ända som är skönt är när man får medhåll av att man inte är ensam.

Imorgon ska jag träffa Anna igen på typ 2månader. Det är sjukt vad lite jag träffar vissa av mina kompisar nu förtiden. Måste verkligen skärpa mig!
Ajjabajja Sandra.

Men men, på onsdag är det studiedag och då blir det att träna.
Jag funderar på att träna imorgon med, beror på om jag ska träffa min gulleplutt eller inte.
Rebecca fyller 18 på tisdag. Måste köpa något till henne imorgon eller så.

Jaha, intressant javisst, denna dag är så jävla tråkig! Jag hatar söndagar!

Queens of the stone age är bäst <3<3

Inga kommentarer: