måndag, mars 03, 2008

Sleepless.

Och så var klockan 02.41 och jag sover inte än. Vilket är rätt skönt, då jag var rädd för att somna inatt.
Att ha dödsångest är inget kul, speicellt inte då man får dom dom nätterna man måste vara ensam.
Jag måste försöka ta mig ur det här.

Funderar på att gå och duscha om typ en timma eller så. Men jag kommer säkert somna och försova mig ganska brutalt. Men jag hoppas på att jag håller mig vaken så att jag hinner itid till skolan,så att jag hinner sminka mig och duscha innan, äta frukost i lugn och ro och slippa all stress jag annars brukar ha på mornarna.

Lista på vilka rädslor/tankar jag måste ta mig ur innan jag blir 20 år!

  1. Min dödsångest
  2. Min rädsla för att fråga främmande människor saker.
  3. Min dåliga självbild måste upphöra!
  4. Min depression.
  5. Min spindelfobi som kommer lite halvkrypandes tillbaka.
  6. Min rädsla för att våga säga saker på lektioner eller när någon gör fel.
  7. Våga säga ifrån när någon gör något mot mig som jag inte tycker är okey.
  8. Kunna kontrollera mitt temprament.
  9. Sluta vara en hemsk flickvän.
  10. Sluta vara en hemsk kompis.
  11. Sluta vara en hemsk dotter.
Ja, jag kommer inte på mer nu. Men det kommer väl snart.
Ajja, dags att se på Six feet under då alla mina Lost-avsnitt är slut.
Iövermorgon är det ännu ett nytt avsnitt.
Mums, jag längtar.

Tack och hej, leverpastej!

Inga kommentarer: