Idag har jag inte ens orkat klä på mig. Det har varit morgonrock och mina mystofflor hela dagen.
Pallade inte gå upp ur sängen förrens halv 4. Dels för att jag var trött och dels för att jag inte ville gå hela dagen och bara sakna Lucas. Som jag saknat otroligt mycket idag.
Drömde konstiga drömmar om Arvika och ja om allt. det var sjukt.
Minns det inte så bra nu men det var sjuktkonstigt och jag vet inte vad.
Kollade på The Notebook förut och jag grät som en gris. Den var så jävla sorglig och så jävla bra. Det jobbiga med sånna filmer är att jag alltid tänker mig in i dom situationerna. Nu ska jag inte spoila något, men dom som sett den kanske vet vilket jag menar som man inte vill vara med om själv.
Sen kollade jag på Lost, och kom på att jag kanske inte kan se det på onsdag heller.
Nu kom jag på att jag inte kan sova med min baby imorgon. Jag som längtat så.
Kommer sakna ihjäl mig. Vet inte vad jag ska ta mig till längre.
Jag klarar inte av att inte vara nära honom. det känns bara som om han kommer lämna mig då. Även om jag vet att han inte kommer det.
Jag försöker alltid att tänka på allt positivt med allting men det är svårt i denna stund. Jag har dödsångest varje natt och det känns som om jag kommer dö vilken sekund somhelst.
Jag orkar inte laga mat till migsjälv, jag orkar inte ens ta en macka. Idag har jag ätit för att maten var klar när jag kom ner. Annars hade jag nog inte ätit något idag. är hungrig men tanken på att gå ner och göra en macka eller två gör mig handlingförlamad.
Jag vet inte vad det är med mig längre. Men ingenting känns värt att göra.
jag skjuter bara upp precis allting. Hade tänkt att fixa lite med mitt hår idag, men jag orkade inte och började nästan gråta av bara tanken att jag har så mycket att göra.
jag vet inte längre vart jag ska vända mig och det känns som om alla ser på mig med avsky.
Men jag ser nog mest migsjälv med förakt. Jag föraktar migsjälv och den jag är just nu.
måndag, mars 24, 2008
Will remind me.
skrivet av
Eliyana
@
19:57
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar