Itorsdags var det möte i skolan. Det gick rätt bra. Jag får ta bort Latin så det var skönt.
Sen så åkte jag till Ödeshög vid 17.25, skulle egentligen satt i mitt löshår, men det blev så stressigt så vi tar det imorgon istället.
Väl där så gick vi hem till Linda, vi pratade och sen så spelade vi massa guitarhero, tvåan, så jag sög riktigt rejält i början. vart bara utbuad en gång iallafall xD
Sen så somnade vi kanske runt 3.
Igår gick vi upp vid tjugo i 8. åt fruskot, sminkade oss, kollade så vi hade med oss diverse saker. Sen åkte vi ner till Göteborg. Det var en lång bilfärd och jag var astrött men lyckades hålla mig vaken hela vägen. Väl där så åkte vi till Ed´s piercing för att Linda skulle pireca sig. Dom som var innan oss drog ut på tiden så mycket att vi inte fick komma in förrens lite efter 2 ungefär (hade tid halv 2). Så kom därifrån vid tjugo i 3 då det tog ett litet tag att göra piercingen. Men det blev snyggt och jag svimmade inte som jag trodde att jag skulle göra. Sen åkte vi till stan. Gick till Shock och träffade Linda och Daniel. Det var kul att träffa dom. Linda och jag har pratat en lång stund om att vi ska träffas, så det var kul att det äntligen blev av. Sen kollade vi runt lite. Men sen blev jag och Linda stressade för att vi skulle vara tillbaka vid bilen runt halv 6. Men lite hann vi köpa iallafall. Jag var jättenära på att köpa världens finaste väst/linne på shock. Kostade 750kr. Var ASFIN! men jag köpte den inte för jag skulle antagligen inte använda den mer än 2-5 gånger så det kändes onödigt.
Sen åkte vi hem och jag sov typ halva vägen eller så. Det var skönt.
Sen kom vi hem och vi kollade på film, Jumanji och Team america. Sen gick och la oss.
Idag gick vi upp vid 8. Jag skulle ta bussen halv 9 hem. Sov typ hela vägen. Vaknade och fattade inte riktigt vart jag var. Trodde jag var vid Antikaffären i Motala så jag plingade och fattade inte förrens efter att jag gått av att jag knappt kommit in i Motala ens. Så typ 40minuter promenad med en jobbig väska halv 10 på morgonen är ju aldrig fel. Sen kom jag hem och visade vad jag köpt och pratade lite med mamma och pappa.
Sen vid halv 6 så åker jag in till Linköping för att träffa Lucas och se dom spela. Sen åker jag hem igen.
Jag har alltså åkt bil plus buss i ungefär 7½ timme på tre dagar. Plus att det blir två timmar sen ikväll.
Inte pepp.
Men jag får träffa Lucas iallafall.
Saknat honom som fasen.
lördag, mars 29, 2008
Bussens helg.
skrivet av
Eliyana
@
11:55
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar