Jag vill skriva ner så många tankar. Men dom går inte att formulera. Allt blir kladd och jag vet inte ens tillslut vad det var jag ville få fram.
Träffade min underbara gulleplutt idag. Saknat honom brutalt mycket. Men självklart ska jag alltid förstöra precis allting.
Jag är så jävla trött på min svaga personlighet. Jag är så trött på mina dåliga sidor.
Jag ska försöka, jag lovar. Men det är svårt. Det är så jävla svårt.
Men den framtiden jag ser med dig är den som håller mig uppe. Den framtiden jag vill dela med dig är den som får mig att fortsätta.
Du betyder allt för mig, verkligen allt. Och jag ska göra mitt bästa för att du ska märka att för dig skulle jag gå genom eld och vatten.
Du är den absolut finaste som finns. <3<3
jag älskar dig, mer än du någonsin kommer förstå.
onsdag, mars 19, 2008
Aska
skrivet av
Eliyana
@
23:09
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar