lördag, mars 08, 2008

Queens of the stone age.

Gårdagen var skitbra. Vi åt mat, åt en tårta som knappt gick att skära och spelade Buzz och singstar. Tack för att ni kom och tack för alla fina presenter.
Jag orkar verkligen inte skriva mer.
MEN jag kan skriva vad jag fick för något. Bara för att ni ka se vilka fina vänner och presenter jag har!

Nicole gav mig en sjungande Mirandanalle.
Anna gav mig bodypaint med chokladsmak.
Liza gav mig ett döskalle halsband.
Linda gav mig två halsband, ett med en kanin och ett med ett hjärta som hade vingar.
TACK!

det var ingen ge mig presenter-kväll.
Så jag var jätteglad över att ni kom och att ni hade kul.

Idag ska jag träffa min gullunge. Kanske leka med bodypaint? xD

2 kommentarer:

Anonym sa...

YAY för bodypaint!!!!

Eliyana sa...

haah, självklart xD