Idag har dagen varit helt okey. Tillochmed rätt bra.
Försov mig men hann iallafall i tid till skolan, gjorde ett kasst tal på engelskan, hade gitarr och sen slutade vi.
Jag och Nicole åkte till Maxi för att hon skulle handla lite och sen åkte vi in till stan och fikade. Sen åkte jag hem och fixade med mitt löshår.
Jag var glad över att det var så fint väder så jag klarade att fixa clipsen med bara ett utbrott.
Sen har jag haft tråkigt.
Lucas lurade mig förut, mår skitkasst av det. det är så svårt att beskriva, men jag verkligen hatar när folk lurar mig. Skiter i om ni tycker att jag är mesig eller fjantig, det är såhär jag känner.
Jag hatar första april.
Imorgon fixar jag håret. är skitnervös.
tisdag, april 01, 2008
April april.
skrivet av
Eliyana
@
19:48
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar