Idag försov jag mig. Och jag blev riktigt trött på migsjälv pga vi hade en uppsatsskrivning som jag då missade.
Fick reda på vid 10 att man fick komma in även om man var försenad. Så då blev jag ännu argare på migsjälv.
Men jag trodde inte man skulle få komma in och jag ville inte komma 20minuter försent för att sen sitta i 3timmar utan att ha någon lektion eller något att göra. Så jag sjukanmälde mig.
Så jag satt hemma och hade skittråkigt.
Vid 1 tog jag bussen för att jag skulle träna. Gick till skolan för att se om Marie var där, men det var hon inte så jag ska snacka med henne imorgon. sen tränade jag och Lucas, började känna mig lite stark om benen faktiskt ^^
Men inte om något annat.
Sen åkte jag hem och sen till teatern.
Där skulle dom fira Kerstin för att hon fyllde 20år igår. Då sa dom att jag fyllde ju också igår så dom sjöng för oss båda och ja, det var gulligt. Dom trodde ju antagligen inte att jag skulle komma så, har ju itne varit där på hela året så^^. Jag var glad att dom sa att det fick bli åt mig med.
Sen pratade vi, åt kladdkaka och sen åkte jag hem.
Köpte mitt löshår förut med. Är aspepp på att fixa det. Det blir nog på lovet. Amanda ska hjälpa mig och allt. Jag får laga mat eller något till henne för att hon är så gullig och hjälper mig.
Imorgon får jag inte försova mig. Är väl bäst att jag sover snart kanske, så att jag kommer upp.
Fast jag vet ju att jag ändå kommer ligga vaken till typ klockan 2 iallafall så.
onsdag, mars 12, 2008
The Last Enemy.
skrivet av
Eliyana
@
22:34
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
äh du behöver verkligen inte laga mat åt mig eller någonting :)
inte säkert att det blir bra ens ;D
Men jag vill ;D
Skicka en kommentar