Denna skolvecka har ju fan inte varit något bra.
Måndag-onsdag var allting stressigt och skit. Torsdag var jag inte där. Och idag försov jag mig med två timmar! Missade alltså psykologin. Jävla skit. Det är ju verkligen den enda lektionen som jag vill gå på överhuvudtaget. Hade ju pluggat till läxan och allt ju!
Kom till skolan när matten hade börjat. Släntrade 10minuter försent och Janne vart typ jätte trött på mig och Nicole.
Vart irriterad på att Johan är så trög dessutom, Janne sa "Om det inte finns någon sannolikhet att det kommer inträffa så..(minns ju inte allt han sa bara för det)..." Johan fattade inte. SVARET VAR 0. Gah, blev asirriterad. sen hade vi visst ingen sånglektion, så vi slutade efter matten. Kul att komma till skolan och bara ha en halvtimmes lektion. Men skulle ju med Nicole hem så det var ju lika bra att dra dit. Plus att jag ville träffa Lucas eftersom att jag inte visste om vi skulle ses något ihelgen.
Menmen, drog hem till Nicole vid halv 2, började nästan direkt med att fixa hennes hår.
Och jag satt fan i ungefärligt två timmar för att sätta i blåa och vita slingor med microringar i hennes jävla träns! TVÅ TIMMAR! fatta vad pilligt det är!
Men sen var det dags att sätta i det. Men då blev allting fel. Microringarna lossnade och sen skulle ju jag klippa henne lite. Och jag kan inte klippa hår. jag har aldrig sagt att jag kunnat, jag har knappt klippt hår överhuvudtaget. Så det blev fel. Så vi fick ta bort hälften av allt hår typ. sätta i nytt och sen ÄNTLIGEN var det klart. Jag hade skit ont i ryggen och var jättetrött. Men klockan 8 var vi äntligen klara. var asarg på microringarna, hade fan slitit som fan för att det skulle bli bra. Men jag sa det till Nicole, hon skulle aldrig klara det utan mig. Och jag gör det gärna för det är faktsikt kul att fixa hår och göra folk nöjda över det. Även om Nicole såg ut lite som en häxa pga. det vita håret. Men det är ju inte mitt fel.
Åkte hem vid tjugo i 9. kom hem och det första mamma säger eller ja frågar, är om jag kan klippa hennes lugg imorgon. Jag pallar inte mer hår!
Imorgon kommer syster hit, plus massa släkt. Jag pallar inte släkten. Hälften kommer bara prata finska och hälften kommer låtsas som om jag inte är där. Gah pallar inte!!
Saknar Lucas skitmycket. Hatar skolan. Men han kommer nog imorgon. Vi har la inte direkt snackat så mycket.
Älskar dig, honey. <3
fredag, oktober 05, 2007
skrivet av
Eliyana
@
21:48
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar