tisdag, oktober 30, 2007

Måndag: Gick upp vid 7 för att ta fem i 8 bussen till Charlottensborgs slott. Kom dit och sminkade mig lite och hjälpte dom andra litegrann. Klockan 9, 10 och halv 1 var det föreställningar.
Tidningen kom till första, Hasse (nej, inte Buss-Hasse Lucas!) spelade in andra och tredje var lugn. Vi gjorde inga jättetabbar denna gång iallafall. Maya kunde aldrig hålla sig för skratt, så tyckte det var rätt dåligt. För hon stod verkligen och fnissade på scen, När hon skulle prata. Jag bet mig i tungan för att inte skratta och tyckte det funkade väldigt bra, Någon gång smålog jag allt, Jag är ju inte perfekt, Men höll mig iallafall. Men det gick bra och allt funkade bra. Åt mcdonalds mat. Fast jag egentligen inte ville ha det. Men alla andra skulle ha det och jag orkade inte gå till Rimi själv, så jag åt också det.
Efter att vi spelat upp sista gången skulle vi till teatern för att kolla på inspelningen, men jag hade så ont i ryggen så jag gick hem istället.
Det var en skitsöt pojke på kanske 5-6år som sa att jag var snygg. Han var så söt. Sa att jag också tyckte han var snygg. Ibland är ungar försöta! När jag kommit hem ringde jag Lucas och sen så duschade jag och fixade till mig. Sen åkte jag hem till honom vid 4. Vi hade jättemysigt, och Lucas är så söt och köper Billingeost till när jag kommer, Du är världens sötaste. Sen gick vi ut och gick lite och jag fick typ panik över att det var massa sniglar på vägen, så då var Lucas återigen jättegullig och bar mig en bit. Lucas hämtade ut ett paket och en reflexväst till sin mamma. Sen gick vi hem igen och hade jättemysigt. Somnade rätt tidigt, eller kanske inte somnade men gick och la oss iallafall. Jag är jobbig när jag sover, jag puttade ut Lucas 2gånger och grejer. Det är bara att sparka på mig om det behövs baby.

Tisdag: Vaknade vid 9. Eller ja Lucas hade ju stallt alarmet på det. Skulle ta tio över tio bussen hem för att jag skulle klippa mig klockan 11. Åt god frukost (macka med billingeost!!) Och sen åkte jag. Alltså jag hatar att åka buss. Det finns fan inget värre. men sen kom jag rätt tidigt till stan så jag gick och köpte blekning och sen gick jag dit. Klippte mig rätt snyggt. Alltså det går ju inte göra sådär jättemycket med håret. Men klippte tuppkamen sne därbak. (jag vet det låter konstigt och fult, men det är rätt snyggt) och fixade snaggen lite. Sen köpte mams och jag strumpbyxor, BH och trosor till på lördag. Och kantband och en dragkedja. Sen åkte vi hem. Då blekte jag håret, och Linda kom vid halv 2 typ. När jag var klar med håret drog vi till stan för att Linda skulle köpa grejer till på Lördag. När vi handlat allt så fikade vi och sen gick vi hem. Och jag hade högklackat. Men det gick bra ändå. När vi kom hem till mig ringde jag Nina och ungefär samtidigt kom Nicole och Ida. Sen fick vi skjuts till Nina. Där det var lite folk. Hennes systerbarn var där. Stina. Hon var jättesöt. Nina sa att hon brukar vara jätteblyg, Men mig pussade hon och lekte med iallafall. Sen vid halv 6 skulle Linda ta bussen och vi bestämde oss för att åka hem till mig. Och efter ett litet tag drog Nicole och Ida också.
Mams und paps fixar med mina vingar. Hoppas att det funkar så som dom tänkt sig. Känns lite dumt att inte hjälpa till, men jag vet ju inte vad jag kan göra. och dom säger att jag inte kan göra något just nu så.

Imorgon blir det att dra till Malin med Teatertjejerna och kolla på film och äta mat. Ska bli roligt :)
Undra om Kerstin fortfarande ska klä ut sig till kiss ;D

Inga kommentarer: