måndag, oktober 22, 2007

Idag var det återigen skola. Försov mig men fick skjuts till skolan av Paps, så jag hann itid iallafall. Svenskan var okey. Sen var det engelska och vi hade typ en musiktävling. Och jag och Nicole var inte så jävla dåliga som vi trodde. Men vi borde fan ha kunnat Panic! at the disco låten! vi älskade ju den låten och lyssnade nonstop på den förut!
Övade på ensemble låtarna efter maten, gick faktiskt riktigt bra. Även om mitt solo fortfarande kan bli bättre. Har ju ingen aning om hur långt det är så jag är så osäker på hur jag ska köra och så. Men det blir nog bra till på torsdag. Tyckte att The Doors låten gick förvånatsvärt bra. Alltså för min del. Ni andra tycker jag har varit bra från början.
Kan icke-rökningen redan ha förbättrat min röst? Inte rökt på 5dygn nu.

Efter skolan så hängde jag och Nicole med Ida till vårdcentralen. Och efter det gick vi hem till mig.
Vi lagade mat, Gryta och ris. Och bakade kladdkaka. Eller Jag och Nicole fixade maten, Ida gjorde kladdkakan. Och allt blev gott. Riktigt gott.
Efter det var vi asmätta och mådde illa. Nicole mådde riktigt illa. ^^
Vid halv 6 åkte dom hem. och jag satte igång och plockade in all disk som vi hade lämnat efter oss.
Det var en hel del.
Nu ska jag ha tråkigt och längta till lovet.

4månader med Lucas idag. Älskar dig <3

SLEM!

4 kommentarer:

moonryder sa...

Älskar dig!
Du är duktigast!

Eliyana sa...

Du är världens sötaste!

Edavictoriaa sa...

Jag hade kul idag SLEM :D

Grattis till 4 månader :D :*

Eliyana sa...

Jag med smeligasnoret.

tack :)