lördag, oktober 27, 2007

Jag vill sova. Jag vill inte visa mig utomhus imorgon.
Jag vill inte spela teater, jag vill inte dit.
Jag vill inte ha den här veckan.

Jag som sett fram emot så jävla mycket den här veckan. Men nu känner jag att jag fan hellre har en kulturhistoria lektion med Ludmila i två timmar.

Allt kan verkligen dra åt helvete. Jag orkar inte med någon just nu.
Jag vill bara höra att jag är bra som jag är, jag vill höra att jag är bra. Jag vill bara att någon ska hålla om mig.
Snälla, jag vill bara höra att jag inte förstör för alla, att jag faktiskt inte är dumihuvudet.
Snälla. Ett tack ibland, eller ett fan vad du är snäll. Eller varför inte ett, du kommer klara det här jag stöttar dig.
Eller varför inte bara låta mig vara ifred för fem minuter?

12 kommentarer:

aelma sa...

Du klarar det.
Och du är bra.
Och jag älskar dig.

Eliyana sa...

Jag älskar dig <3
det är lite mycket nu bara.

aelma sa...

förstår det.
Men du klarar allt, det har du alltid gjort och kommer alltid att göra :)

Eliyana sa...

Jag hoppas det. Hatar att känna såhär. Hatar att typ alla tror att det är lätt lixom.
Ibland behöver jag bara få en kram och höra att det är lugnt.
Tack för att du finns <3

moonryder sa...

Jag älskar dig mest av allt och precis som du är. Du är mitt allt och det är skönt att ha dig att krama, och glömma allt annat.

Älskar dig så mycket.
<3

Eliyana sa...

Älskar dig också baby. Längtar till måndag, känns som om det är då jag kan ladda om och kanske kan klara resten av veckan.

Älskar dig jättemcyket <3

-- sa...

Du är bra som du är, det är du verkligen. Vad jag vet så förstör du inte för någon, utan snarare försöker hjälpa så många du kan.
Älskar dig, jag är glad att ha dig som vän.

Eliyana sa...

Tack baby. Är glad att jag har dig som vän också. <3

aelma sa...

Du kan få massa kramar på tisdag !:)
Älskar dig! <3

Eliyana sa...

Woo. då blir jag glad :)
Älskar dig <3

Edavictoriaa sa...

Du är bra bejbi :D
Du är så underbart snäll och söt mot alla andra, och jag vet att det uppskattas av så många mer än bara mig. Du är verkligen bra som du är och jag älskar dig :D<3
Kul på tisdag :) En massa kul

Eliyana sa...

Tack baby, vill ju verkligen hjälpa dom som jag tycker om.
Ja, det ska bli jätteroligt på tisdag :)
Älskar dig <3