Hade mysigt med Lucas igår.
Imorse vaknade jag och frös så jävla mycket. Det slutade med att jag lånade Lucas tröja.
Hade kulturhistoria. Hatar det verkligen, Ludmila är så jävla dumihuvudet. Och jag gör ändå ingenting på lektionerna. Sen hade vi engelska, fick tillbaka massa papper, Fick bara G- eller G. Fast alla var ju sämst så.
Sen var det ensemble, och det gick bra! DET GICK BRA! jag tyckte jag lät bra och allt.
Sen var det lunch. och jag var egentligen inte sugen på något, Men åt iallafall.
sen var det konsert. Jag blev skitnervös och började typ hyperventilera. Sen när vi skulle upp var jag gråtfärdig.
The Doors gick okey, jag var lite skakig i rösten men.
AC/DC gick skit, så jävla kasst.
Och jag bryr mig inte om inte ni bryr er om dom som var där. Jag bryr mig inte om ni tyckte det lät bra. Jag hade ju verkligen övat, jag hade fan slitit som fan.
Och sen var volymen så låg att det inte lät något iallafall.
Jag spelade fel och allt blev skit.
Fick gå på toan sen så jag inte började tjuta.
Var verkligen så jävla missnöjd. Det jobbiga är att jag inte kan ta komplimanger då.
För om jag säger " fan vad dålig jag var" och folk säger "nej, du var duktig, det gick skitbra" då kan jag inte tro på det. Då tar jag det bara som om folk säger det för att göra mig glad och lugn typ.
Orkade inte matten. Där var det folk som varit där. Utan jag blev frustrerad och ledsen vid skåpen istället. Lucas höll mig sällskap iallafall.
Sen stack han, då fick jag sällskap av Ted.
När matten hade slutat stack jag, Linda och Nicole till stan och kollade lite. sen åkte jag hem.
Nu ska jag inte göra något.
Sa till pappa att det gick dåligt. Han skrattade åt mig. Fan vad jag älskar min familj.
Imorgon är det fest. Jag vet inte om jag orkar. Ska fan iväg klockan 8 på lördag.
torsdag, oktober 25, 2007
skrivet av
Eliyana
@
15:56
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Inte för att låta dum men det är ingen som tvingar dig att gå imorgon :P
Heh, nej men det vet jag. Men jag vill ju dit. Får bara se imorgon hur jag känner då.
Hehe ok.
Skicka en kommentar