lördag, oktober 06, 2007


Jaha, idag vaknde jag halv 11. och jag började direkt med att städa. blev klar vid halv 2.. Och det är inte ens egentligen helklart. Men jag har förmycket grejer och förlite plats, så mitt rum kommer aldrig se direkt jättefint ut. Men nog fan är det städat iallafall. sen åt vi Mcdonalds. Och jag mådde illa när jag typ hade hälften av mina pommes kvar. Så satte igång och började sminka mig och fixa håret. Ååh, måste verkligen klippa mig. Håret är inte ens lika långt på alla ställen, så nu ser det ju mest dumt ut. Plus att mina glasögon typ förstör min "image". typiskt.
Linda kommer la om ungefärligt en halvtimma. Så nu lyssnar jag på Infected och längtar tillbaka till Arvika.

Lucas kommer vid 9 också. <3

Inga kommentarer: