Igår kom baby hit.<3 vi hade mysigt. Men jag fattar inte att jag alltid ska lyckas var dumihuvudet!!
det var tur att du sov. Jag förstod att du blev trött på mig, och inte orkade jag säga vad som hände, för hur skulle du kunna göra något åt det?
Älskar dig, jag förstår om du snart har lämnat mig.
Idag försov vi oss, så vi kom till skolan när det var två lektioner kvar (en för Lucas). Men det var väl okey. var trött på alla och kände verkligen för att slå någon, även fast ingen hade gjort mig något.
Det gick faktiskt rätt bra på latinen, alltså visst att jag inte kan allt. Men nu börjar jag känna att jag hänger med iallafall, det är känns bra.
det jobbiga är att, SASSA HAR BÖRJAT DÄR! alltså den ända människa man verkligen kan spy av att se, har börjat Latin, jag som varit så glad över att man knappt ser henne längre. Fyfan, det äckliga är att hon blir fulare och fulare för varje år. varje månad. blääää.
När jag kom hem hade jag fått skolkorten och jag började nästan gråta över hur jag såg ut på småkorten, blev rätt nöjd över själva klassfotot, men fyfan vad ful jag var på småkorten. Dom ska alltså slängas. Sen hade jag fått mina bussbiljetter till Manson också. Woo.
Och jag älskar min mamma ibland. Så länge jag hjälper till hemma och sköter skolan nu, så behöver jag inte betala något alls av mina Manson utgifter, vilket gör att jag har mer pengar, vilket betyder att jag nu kan lägga undan dessa pengar till kommande festivalår och till piercingen. Gött.
Nu ska jag plugga Historia, och kanske fråga mams om dom kan köpa hem kladdkaka.
onsdag, oktober 10, 2007
skrivet av
Eliyana
@
18:37
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar