söndag, oktober 14, 2007

Jag vill bara glömma bort gårdagen. Eller, jag vill inte prata om det något mer.
Jag älskar dig så enormt mycket. Jag gör mitt bästa. <3
Idag var jag på teatern från halv 1 till 6. Skulle pluggat och fixat med min klänning idag. Pallar inte. Gårdagen sitter kvar.

Inga kommentarer: