Jag vill bara glömma bort gårdagen. Eller, jag vill inte prata om det något mer.
Jag älskar dig så enormt mycket. Jag gör mitt bästa. <3
Idag var jag på teatern från halv 1 till 6. Skulle pluggat och fixat med min klänning idag. Pallar inte. Gårdagen sitter kvar.
söndag, oktober 14, 2007
skrivet av
Eliyana
@
19:42
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar