Okey, jag ska försöka få ner allt jag är arg över nu, jag ska få bort det ur mitt huvud, så att jag kanske kan vara lite snäll imorgon, så att jag inte bara skriker och slåss hela dagen.
Så ni som inte orkar läsa osammanhängade grejer kan sluta läsa nu.
Kanske kan ta allt i punktform?
- Jag vill sköta skolan. Jag vill komma itid. och idag försov jag mig. Tyckte det var lixom så jävla typsikt att göra det just idag, eftersom att jag ville ha historian för jag ville prata med Lotta om mitt betyg. Och dels för att jag kände att det var en perfekt början på en perfekt dag. (jag trodde itne dagen skulle bli bra från första början.)
- När jag var på kulturhistorian började jag sakna Lucas jättemycket och jag fick jätteont i huvudet. Men jag orkade typ inte säga något. Låter ju alltså ganska dumt att ag säger att jag saknar Lucas så mycket när jag träffar honom typ varje dag. Men alltså, den ungen gör mig så jävla glad. Och ibland känner jag att jag verkligen bara kommer till skolan så att jag får träffa honom. Jag skulle lätt kunna skolka alla lektioner bara jag fick krama och pussa honom.
- Matten gick ju cp. Fattar inte komplementhändelse och jag blir frustrerad när vi ska ha prov på fredag och Janne bara satt hos Emelie hela jävla lektionen. Okey, han suger ju riktigt rejält. Den cpläraren kan verkligen inte lära ut. Vad fan är det för fel på honom egentligen? Alltså. Jag blir verkligen sur på honom, och jag mår illa av hans leende. Hatar att allting ska bli så jävla krångligt. Jag vet att matte B är svårt. men förhelvete.
- Maten var god, men jag mådde illa utav den. vilket gjorde att jag inte blev helt mätt egentligen.
- hade typ lite information om lördag. Jag, simon och Lucas ska stå mellan 12-14. Visst kommer bli roligt att vara med dom. Men jag orkar inte. Jag vet att jag kommer vara på sämst humör och att jag verkligen inte kommer vilja vara där.
- Kören var jag på i tio minuter. sen gick jag. men nog hann det gå dåligt för det. Alltså jag sjunger verkligen kasst där. Jag kanske sjunger rätt okey annars, men så fort jag är på kören sjunger jag hemskt, vilket gör att jag inte direkt vill låta så mycket. Vill ju inte att alla ska tycka att jag verkligen sjunger så kasst. Blir så jävla sur på det. Blir så sur på att jag alltid ska vara den som sjunger sämst.
- Jag gick in till stan. fick ont i ryggen av det.
- BUP gick skit, eller alltså. Det kunde ju gått värre. Men som vanligt kommer vi aldrig fram till något längre utan Anna sitter där och säger "jaa. mm aaah" HELA tiden. Vilket gör mig illa tillmods. Jag vill verkligen bara springa därifrån såfort jag kommit in i rummet. Jag har nog varit där för många år nu.
- Gick hem. fick ännu mer ont i ryggen.
- Jag har ju bestämt mig för att inte vara lika onyttig. Alltså jag ska inte sluta äta godis och så. Men försöka att inte dricka 2liter cola varje dag typ. Men när jag kom hem så åt jag nutella. Alltså BARA nutella. Så började må illa av migsjälv.
- Åkte till skolan för att ha möte. Det var EN person där som jag hade varit med innan. Annars var alla nya. Fick berätta om lite om migsjälv för Jonnie, den nya rektorn. Hans ögon var läskiga då hans glasögon gjorde dom dubbelt så stora. Tror folk börjar inse vad jag tycker om folk med konstiga ögon. Alltså Jonnie var ju lugnt mycket bättre än Roland. Men jag blev så jävla sur. För jag kände inte att jag lyssnade på mig. Dom gav mig dom här alternativen:
- Jag kan gå 4år istället för 3år.
- jag fixar IG i gympa.
- jag kanske går typ tre månader in på hösten efter att jag slutat trean för att fixa G i dom ämnen jag inte har det.
- Jag sjukskriver mig 50%, tar det lugnt nu och tar igen allting typ nästa år. Vilket betyder att jag bara skjuter upp allt.
- Jag går som vanligt, vilket innebär att jag går på gympan också.
- Jonnie sa att jag inte ville låta mig ta bort gympan. För att det var bättre att gå promenader än att sitta still, och det spelade fan ingen roll hur mycket jag än sa att jag inte klarar av att gå ens. Han menade på att skolan har krav, han fattade inte när jag sa att göra matte och jogga runt kanalen inte var samma sak. Cpidiot.
- Vi kom fram till att jag ska skita i gympan nu, sen ska vi prata om det igen runt typ maj. Så kanske jag får fixa IG under trean.
- Jag höll verkligen på att börja tjuta när vi var därinne, fick bilder i huvudet på att jag slog Jonnie så att hans tänder flög ut. Tillslut satt jag som jag gjort alla andra möten och sa "mm." och bara nickade till vad dom än sa. även om jag egentligen inte höll med.
- Mams och jag åkte och beställde pizza, och som jag sa innan. jag skulle försöka bli nyttigare.
- Kom till teatern och åt ovanligt ltie av pizzan innan jag mådde illa.
- Själva spelandet gick skit, ingen orkade vara seriös så det gick verkligen asdåligt. Ingen kan sitt manus iordentligt och vi spelar upp nästahelg. Lyckat!
- Kom hem och fortsatte med gehören. Mams ropar nerifrån att jag var duktig. Jag svara med att det inte ens var det vi hade i läxa. vi har något mycket svårare.
JO! för om jag rör mig från datorn kommerj ag gå ner och be om en cigg från mams eller paps.
Och jag har inte rökt på hela dagen OCH JAG SKA FAN KLARA MIG!
Just nu kan jag faktiskt inte längta till någoting alls. Inte halloween, inte Manson. Ingenting.
Jag vet, jag vet. Det känns så nu bara. Men när jag typ skäller ut Lucas bara för att jag hatar Platen, då är det något fel.
Jag är så jävla trött på att allt ska gå så jäval fel hela tiden. Jag vet faktiskt inte vad fan det är som gör att allting ska bli cp hela jävla tiden.
Och varför ska alltid allt krångla för mig?
varför är det såjävla lätt föralla andra att fixa intyg, att skippa lektioner, medans jag tvingas på alla.
Eva, våran syo sa att jag hade skött skolan bra mot vad jag gjorde innan. Och dom sa att dom ser att jag har ambitition(stavning?). Men hur lätt är det att fixa G när jag bara börjar tjuta av alla läxor. När jag bara kladdar ihop något som är askasst men lämnar in det iallafall.
Jonnie trodde jag hade IG sen ettan. Fast jag ahde sagt att jag var stolt över mina betyg och att det var nog därför, för att jag såg att jag faktiskt kunde, som gjorde att jag fortfarande går kvar här.
Just nu känns det som om jag har IG varning i alla ämnen. Idrott har jag streck i.
Och allvarligt. Jag tar hellre att jag inte får ett slutgiltigt gymnasiebetyg än går till gympan. Jonnie lyssnade ju fan inte ens på varför jag inte är med.
han trodde det var för att jag inte ville. Han trodde! HAN ANTOG!
jag hatar folk som antar.
Jonas och jag ska kolla över gehören. Han vet nu att jag tycker det är så svårt att jag hade tankar att välja bort det, fast ska ju inte göra det nu.
Sa att jag verkligen ville gå med klassen och jag inte ville gå fyra år i skolan. Men neeeeeeeej, det tog dom upp igen lite senare på mötet.
Nu orkar jag inte mer.
Jag orkar inte kolla igenom om jag har massa stavfel. DEAL WITH IT!
Jag lovar att jag ska FÖRSÖKA bete mig normalt imorgon. Förlåt om jag är elak.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar