onsdag, oktober 17, 2007

Dagen började med att jag försov mig, Missade historian. Kom till kulturen, fick jätteont i huvudet. Saknade Lucas för han var inte i skolan idag heller. Matten gick cp, fick ingen hjälp bara för att Janne satt hos Emelie hela lektionen. Lunchen var okey. Mådde illa utav den. Sen var det kör och jag sjunger sämst. Sen var det bup och det gick okey, eller egentligen inte. Mår dåligt av att vara där. Sen åkte jag hem och åt Nutella bara för att jag mådde så jävla kasst så jag inte brydde mig om det var nyttigt eller ej. Sen var det skolmöte och där gick det skit. Jag var nära på att börja tjuta och jag fick bilder i huvudet där jag slog till rektorn. Hatar honom, fast Jonnie är iallafall bättre än Roland. Kan kanske inte ta bort gympan. Kan kanske bli sjukskriven 50%, men det tänker jag inte bli. För han är ju dumihuvudet. Åh orkar inte säga mer. Köpte pizza för att jag inte hade ätit ordentligt sen maten i skolan, åkte till teatern där det gick sådär. Orkade inte vara seriös där. Så allt gick väl mer eller mindre skit. Sen kom jag hem och körde lite med gehören.

DENNA DAG SUGER!

Inga kommentarer: