Idag var skolan skit. Svenskan var hemsk, engelskan var jobbig. Jag hatar Sigrid. Vart irriterade på killarna på gehören så jag fick utbrott och gick därifrån. försökte sitta där ute och jobba, men var bara nära på att börja tjuta så jag sket i det. Hade ingen kör, så Nicole, Simon, Ted, Lucas och jag stack till stan och fikade på Baltzar. det var kul.
sen stack jag med Nicole hem för vi skulle fixa hennes hår. Vilket blev skitsnyggt, men jag gjorde det rätt slarvigt för att jag inte såg någonting alls. det blir bättre sen!
När jag kom hem fick jag panik, jag hade engelska läxa och en redovisning att göra. Hade inte påbörjat något utav det. Så jag gjorde som jag alltid gör. Stressade sönder mig så jag började gråta och kunde knappt andas. sen klarade jag att göra engelskan, men jag var så panikslagen att jag hade glömt bort alla engelska ord och stavade fel på allting, tur att Linda var inne så att hon kunde hjälpa mig.
tillslut gick jag ner, och bröt ihop totalt. tjöt som en gris, sa att jag inte klarar det här. Att jag inte kommer kunna klara det. Jag stressar för mycket och jag mår så jävla dåligt. Började skrika på mamma för att hon inte lyssnade. Men sa tillslut förlåt till henne.
Mams ska prata med Sigrid, hon funderar på om jag borde vara lite ledig. Och koppla bort allt. och inte tänka att jag kommer så mycket efter om jag är hemma. Jag vill bara hoppa av istället, för jag vet att det inte kommer bli bättre. Det kommer ju bara bli jobbigare och jobbigare.
Kommer sitta varje kväll och tjuta och knappt kunna andas.
Men jag fick iallafall mina glasögon idag.
måndag, oktober 01, 2007
skrivet av
Eliyana
@
23:07
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar