fredag, oktober 12, 2007


Idag försov jag mig inte. Hade psykologi, som somvanligt var skitrolig, eller ja intressant som fan. Fick sluta tidigare för att vi inte skulle börja med något nytt eftersom att vi har uppehåll med individuellavalen x antal veckor. Så man satt och väntade på nästa lektion som var matte. Det gick faktiskt bra på det. Jag förstod vad Janne snackade om och ja, jag ligger inte back. Sen var det dags för coola brudarna att åka hiss eftersom att Ida har fått hissnyckel. Sen åt vi och sen hade Nicole sång. Jag, Ida och Linda satt och väntade på henne i uppehållsrummet (eller vad alla nu kallar det), och jag och Ida satt på en typ bänk med hjul. Så skjutsade Linda oss till tavlan (tänk er att bänken var vid studion, ni som vet) Sen så satt vi och skrattade åt att lärarna skrivit "lång näsa" på tavlan, så vi garvade åt det ett tag och gjorde gester ^^. sen vill jag och Ida vidare men Linda orkade inte skjutsa oss mer, så jag och Ida skulle försöka flytta på oss, utan att gå av. Vi skulle gunga fram den. Linda ville också vara med, och det fick hon såklart. Så vi gungade oss fram ändå till Aulan, eller ja vi tog ju tag i typ dörrhandtag och så om vi kunde. Det var nog fan bland det roligaste på länge i skolan. Det roliga var att några ettor var i studion och när vi var precis utanför dörren dit så sa vi att det skulle vara så jävla roligt om dom skulle ut och vi stod i vägen om vi bara sa "lång näsa" och sen fortsatte gunga vidare. Jag garvade så mycket att jag fick ont i magen. men sen skulle jag ha sång så då fick vi slutade med det.

Det gick faktiskt bra på sången, kunde låten, kunde hoppa mellan alla olika tonlägen, och allt. Vart rätt nöjd över migsjälv faktiskt. Fick en ny låt. Coldplay - Hardest part. Känns skönt att ha en låt man hört innan.
Sen slutade m
an och vi drog till stan, kollade kläder och grejs. Nicole köpte hårfärg och så. Hoppas det blev bra, men det blev det nog! sen vid tjugo i 2 hämtade Paps mig och vi åkte till Linköping, skulle till Ikea. handlade en ram som dom skulle ha till något. Lite vegetariska pizzaslices som var asgoda! och sen åkte vi till ett ställe med motorcyklar. Paps är sugen på en ny. Jag blev förälskad i en Triumph Tiger 1050. Senaste modellen dessutom. Och Paps gillade den också. Så om han köper en ny så köper han den. och det bästa med den är att den är blå! Den är såå jääääääävla snygg.
Sen åkte vi hem och jag pratade faktiskt rätt bra med Paps i bilen och så. Kändes skönt att snacka med honom.
Allt han vet om mig annars vet han bara för att Mams har sagt det till honom. Känns lite dumt egentligen, men jag har verkligen int
e någon bra kontakt med min far.

Plus att jag hatar att åka bil, utan att typ ha någon kompis eller något där som man kan snacka med ordentligt. För jag har ju sagt till mig själv att aldrig mer sova på dagarna, för det förstör verkligen ens sömn. Och jag somnar fan alltid i bilar, för att det är så jävla tråkigt att åka det. Så fick kämpa idag, inte på ditvägen kanske, men påhemvägen. Men nog fan klarade jag det.

Vart asförbannad på solen som lyste i mina ögon hela vägen hem!

Idag blir det plugg, sen ska man träffa Lucas imorgon.

Inga kommentarer: