lördag, oktober 27, 2007

vart inte mycket sömn inatt. Nicole vaknade med ett ryck lite innan fem och skrek "SKULLE INTE JAG TA BUSSEN?"
Och sen somnade vi inte om.
Pratade lite om gårdagen, och ja det är ju bra att hon tyckte det var kul nu efteråt.

Åkte till stockholm kvart i 8 imorse. Nicole var kvar hemma hos mig ett tag.
Jag var död som fan, min ryggvärk hade fortfarande inte gått över, och inte hjälpte det att sitta i en bil till Stockholm.
Kom till Linda vid 10 - 11. eller något sådant, började bära ner alla hennes grejer = ännu mer ryggont.
Sen åkte vi till det nya stället. Bärde in allt. = ÄNNU mer ont i ryggen.
Sen skulle vi käka.
Klockan var då halv 1 och jag hade ätit en halvmacka till frukost, och det var klockan 7 jag åt det.
Men vi hittade inget, så sa hejdå till Linda och åkte hem.
Stannade på nyköpingsbro och åt. Då var klockan 3 och jag hade mått illa så hungrig var jag.
Var så trött så jag somnade om och om igen, men vaknade av att jag hade så ont i ryggen.

Kom hem vid 5.
Och nu har jag så ont i ryggen så jag vill knappt röra mig.

Fick ett sms av Lucas när jag höll på att bära grejer. Älskar dig <3 Vill att du ska vara här hos mig.

Imorgon ska jag till teatern halv 2 för att gå igenom allt. sen blir det uppspelning.