Tisdag: Jag minns inte gårdagens skoldag. Den var la dålig som vanligt.
Jo, orkade inte komma till engelskan, då jag ändå inte hade gjort läxan, så jag sov istället. Kom till lunchen. Såg Nicole och Lucas när jag kom dit. Alltid lika trevligt.
sen så minns jag faktiskt inte mer.
Vi läste på svenskan.
Efter skolan gick jag och Lucas och fikade. Och jag lät honom bjuda mig. Hade mysigt och pratade lite allmänt om allt. Eller ja, mest om att jag inte är allmänbildad. Sen skulle han repa, så jag åkte hem. Gjorde inget speciellt hemma, utan väntade mest på att Lucas skulle komma till mig sen igen.
Och när han gjorde det hade vi jättemysigt och så.
Onsdag: Vi försov oss på morgonen. Men det är ju onsdag, så det var la därför. Annars var dagen rätt bra.
Kom till matten, som jag inte förstod någonting av. Janne suger verkligen. Fick reda på att jag fick VG på mitt matteprov. Blev riktigt förvånad och glad.
Sen övade vi mest på ensemblelåtarna på kören. det börjar gå riktigt bra nu faktiskt.
Även om jag känner att jag låter lite halvfalsk på The Doors låten.
Efter skolan så gick jag och fikade med Lucas och Ted. Sen åkte Ted hem och jag och Lucas gick till vattnet och myste. Älskar dig, enormt mycket! <3
Sen åkte jag hem och efter en timma drog jag till teatern, Maja kom inye så Rikard fick hoppa in och spela med mig. Det gick alltså inte bra. Försök ha Rikard jämter dig och spela seriös när han står och är fjortis jämter och skriker "DAAAH RÖR MIG INTE". Nej, alltså det går inte. Men vi hade roligt. Riktigt roligt.
Sen åkte jag hem igen.
Och snart ska jag till Lucas! <3
Ska få sova med baby inatt igen.! :D
onsdag, oktober 24, 2007
skrivet av
Eliyana
@
19:18
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Se till att komma i tid till skolan imorgon iaf, för du har börjat komma mer och mer försent nu sen du och lucas började sova ihop ^^
Nej, detär på onsdagar vi lyckats att försova oss. Annars hår jag kommit i tid varje gång. förutom idag.
Skicka en kommentar