torsdag, oktober 04, 2007

Imorse vaknade jag av att min mage värkte så mycket att jag knappt kunde röra mig. Men det gick över men fick mams att sjukanmäla mig iallafall.
Stack till Anna vid halv 2 för att färga hennes hår. stack hem igen vid halv 4.
Sen har det bara varit att plugga psykologi, eller ja inte hela tiden. Men rätt mycket iallafall.
Psykologi är det ände ämnet jag är riktigt intresserad av och det gör att jag verkligen vill klara kursen bra.

Jag saknar Lucas. :(