Igår var det skola, och jag orkar verkligen inte med det längre. Och jag minns knappt något från skoldagen faktiskt.. men Lucas hängde med mig hem iallafall. Vi hade mysigt och jag var typ trött och blev barn på nytt. Men det var roligt. Tyckte jag iallafall. Vi skulle egentligen plugga men det blev inte av. Jag fick ryck och kände att allt skulle gå skit iallafall så varför bry sig typ.
Sov jättedåligt på natten, vaknade av att det var varmt, vaknade av att det var kallt, vaknade av att jag låg obekvämt. Och halv 6 vaknade jag och kom på att jag inte hade stallt klockan, så då trodde jag att vi skulle försova oss, så jag vaknade varje timme fram till tjugo över 8, då väckte jag Lucas och då vart jag istället jättetrött eftersom att jag sovit så dåligt. Men vi gick iallafall upp sen. Stackaren var jättesjuk och åkte hem efter engelskan.
Hade typ lite halvroligt i skolan, jag skrattade och jag är sämst och säger "jag har inte rökt på ett dygn" och sen röker jag. varför gör jag alltid alla besvikna?
hade gitarrlektion som jag fick rycket på. Men eftersom att det var lektion så sa Pelle hela tiden till mig att fortsätta, så jag blev asarg, och det var då det funkade. Typiskt.
Lärde mig ett nytt solo till AC/DC. Ska se om jag kan få det att funka, annars kör jag det Paps lärde mig. Spelar ju ingen större roll. Gick dåligt på historian, jag sa "jag vet inte" och menade på att Sverige är fega. Men så är det ju. Hade ingen kulturhistoria, eller vi hade det. men vi fick gå efter fem minuter, för att vi skulle bara läsa texter iallafall.
Så det dök upp 5stycken på svenskan. Dåligt.
Ikväll ska man se Johan Glans & Henrik Schyffert i Folkets hus. Ska bli roligt. Hoppas jag iallafall. Men vafan, det är Johan Glans!
tisdag, oktober 16, 2007
skrivet av
Eliyana
@
16:34
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Jag är sååå avis! Jag vill med se din fiiis!
Tihi.
Skicka en kommentar