fredag, oktober 26, 2007

Idag var skolan okey. Träffade Lucas och pussade och kramade honom så mycket jag kunde.
Jag gick på gympan dessutom, även om det bara var en teorilektion.

Klockan 4 drog jag till teatern. Var där till klockan 6.
Sen drog jag och träffade Nicole och Ida.
Allvarligt talat så orkar jag inte prata om kvällen så där överdrivet mycket.

hade kul till en början. Fick mig en grogg som jag halsade ner och vart lite onykter. Drack öl och groggar och höll mig onykter hela kvällen.
Eller ja kvällen, men till 9.
Då började Nicole och Ida inte må så bra.
Vill inte dirket säga allting här.
Men jag är ledsen att jag inte är fem olika personer, och jag är ledsen att ni kanske behövde vara ensamma ibland.
Älskar er och jag vill at ni hör av er till mig när ni mår bättre.

Saknar Lucas, vill verkligen ha honom här. Allting känns verkligen skit just nu.
Jag klarade knappt av det. Jag mådde så jävla dåligt.

Fan vad jag har ont i ryggen. Jag kan knappt sitta eller stå upp.

Lova att ni ringer mig, Ida och Nicole. Lova att ni tar hand om er.
Jag ställer alltid upp för er, jag skiter i om jag mår dåligt. Så länge ni mår bra.

Och Nicole, jag tänker inte låta det hända, Du och jag ska aldrig glida ifrån varandra. Jag gör vad somhelst. Det har ju fan alltid varit du och jag.

Nej, nu borde jag fan sova. fast Nicole har nog tagit upp hela sängen.
(jag skiter i alla mina felstavningar, jag är för stel och trött och slö för att orka ändra.)


Älskar dig Lucas! <3

6 kommentarer:

moonryder sa...

Jag älskar dig mest av allt
och jag saknar dig otroligt mycket...

Eliyana sa...

Saknar dig med.

Edavictoriaa sa...

Jag uppskattar dig hjälp jätte mycket, och jag tycker du är så grymt snäll. ÄLSKAR DIG!

Eliyana sa...

Men det är klart att jag hjälper mina vänner.
Älskar dig med Slem. Ha det så bra idag nu och vila upp dig ordentligt.

Edavictoriaa sa...

Hihi jag ska vila och ta det lugnt, du med Slem och så får vi hoppas ryggvärken försvinner snart. <3

Eliyana sa...

Vad bra du :)
Ja, det får vi allt hoppas.
Syns på tisdag iallafall. <3