
Idag var äntligen skolan lite bättre. Men fortfarande inte bra.
var astrött imorse och ville helst slippa att gå, men hade kulturhistoria redovisning och jag hade dessutom Nicoles papper, så skulle jag inte gå skulle jag bara få skit av Ludmila och Nicole skulle inte kunna redovisa. Det gick skit. Jag hade massa på pappret som jag kunde berätta om, men nej, jag hakade upp mig och glömde bort allt. Sen visade det sig att Ludmila typ gett mig en ful beskärd bild. Kul att folk frågar mig grejer jag inte kan svara på för att det inte fanns på bilden hon gav mig. Cp. Sen pratade jag lite med skolsköterskan, om att min sömn har börjat hacka lite, eftersom att jag är så stressad hela tiden. Sen snackade jag med syon och fick reda på massa om min skolgång. (eller ja hur jag ska göra med den)
Så snart blir det möte.
Sen hade vi matte och jag hade fått IG på mitt prov. Jävla skit. Kommer få så jävla mycket IG på matte b kursen. och jag kan inte få det för då kan jag inte läsa vidare sen om jag skulle vilja det. Latinen var rätt skit idag med. Jag kände precis så som jag känner med gehör och med kulturhistoria. varför kan jag inte bara få tycka om något? Jag kommer inte kunna lära mig Latin, och jag får ju inte få IG på något mer ämne. Alltså är det kört för mig.
Ska nog hoppa gehören och gympan. Ta bort dom ämnena helt, så att jag slipper tänka på dom. Sen funderar jag på kören också. Men vet inte. Tror jag låter den vara.
Det enda jobbiga med att jag tar bort gehör är att jag bara får jätte mycket håltimmar.. Fast iofs så pluggar jag bättre i skolan än hemma. Så det kanske går ändå.
Måste ringa BUP imorgon, måste återigen dit. Jag som trodde att jag skulle slippa skiten nu.
Har börjat tröttna ordentligt på flera i klassen nu. Sluta vara så förbannat dryga.
Inte umgåtts med Lucas på hela veckan.. och inte kommer vi synas ihelgen heller. Kulkul...
onsdag, oktober 03, 2007
skrivet av
Eliyana
@
18:44
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
10 kommentarer:
Förlåt, jag gör allt för att inte dryga mig ^^ Älskar dig Sandra <3
Heh, det är ju inte dig jag menar faktiskt, utan vissa musikare ^^
Älskar dig, även om du är dryg ;) <3
HAHA men i allafall :D Du får slå mig, det vet du :D
SÅ BRA :D<3
Woo. vad roligt. så om jag slår dig blir du itne arg alltså? ;D
Woo! :D
Neh de blir jag inte men du får bara slå mig när jag är otrevlig och dryg.
Men INTE i magen, för då tänker jag banka skiten ur dig :D
Nej, självklart inte i magen!
Hoppas du inte tycker jag är dryg (mot dig iallafall.)
nej, det tycker jag inte att du är.
Synd att vi inte kan syns... Din systers fel ;D
Vadå min systers fel!
du hade ju kunnat komma iallafall. hon ville ju ändå träffa dig!
Skicka en kommentar