
Hopp, igår kväll var jag bara stressad, hade ont i ryggen och tjöt över all ångest jag hade över veckan. Tog två tabletter mot ryggen, det hjälpte i 5-15 minuter. Hann få ont igen innan jag ens hunnit isäng. Men sen somnade jag, tänkte gå upp rätt sent så att jag fick lite sovmorgon. Men självklart vaknade jag klockan 8 och var skitpigg. Det var en stor äcklig geting i mitt rum som Paps fick döda också, det var lite läskigt. Drömde en cpdröm om Lucas och farliga ormar. Det kröp på hela kroppen när jag vaknade.
Men fick iallafall skjuts till teatern vid tio över 1. Sen övade vi massa grejer och jag är sämst och börjar bara skratta åt allt. Men men, det funkade iallafall. Vid 3 drog vi till Charlottenborgs slott och vi matade änderna, dom var skitläskiga och närgånga. Dom bet Ronja i fingrarna, fast hon höll ju i brödet när hon matade dom för att kunna ta kort och så. Men sen gick vi in och åt lite mackor själva (DOM HADE BILLINGE OST!) Sen började vi sminka oss. Eller ja dom andra, jag skulle bara ha röda kinder och svart runt ögonen, så det tog inte så lång tid.
Klockan 5 var första föreställningen, och vi gjorde grova manusfel, vi råkade köra ; Början - Slutet - Mitten - Påhittatslut. Men vi räddade det fan snyggt. Fan vad bra vi är. Sista kvarten var nog fan BARA improvisation, efter den föreställninge sa vi att det inte kunde bli mer fel. klockan 6 körde vi igen. Då gick det mycket bättre, även om vi missade en viktig grej ^^
sen var det slut och jag fick skjuts hem av Mariela. Imorgon ska jag vara där klockan 8. för att köra 3 föreställningar till. Det var faktiskt kul idag. Även om vi missade massor.
Men vi sa att vi kände oss som proffs över att vi räddade pjäsen så bra. Frågade dessutom några i publiken som vi kände om dom hade märkt något men det hade dom inte. Yes, vi är bäst.
Och imorgon ska jag träffa Lucas också (L)
söndag, oktober 28, 2007
skrivet av
Eliyana
@
19:34
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
(L) dig.
:)
Du är bäst!
Skicka en kommentar