fredag, oktober 19, 2007

Gårdagen slutade fan skit också.
Tjafsade med Lucas över något som inte ens existerade egentligen. Förlåt baby <3
Tjafsade med Mams för att jag var så jävla trött på allt.
Kom fram till att jag var grinig för att jag inte hade ätit sen skolan, där jag knappt åt något heller.

Idag var jag extra trött, även om jag sovit extra mycket. Kan ju vara det helt enkelt.
Hade matteprov, som gick sådär. Hoppas på G iallafall.
Sen efter det var det mat, jag åt typ en potatisskiva (det var potatisgratäng.)
Sen vart jag arg, pga den där jävla konserten. sa till Mattias att jag inte tänker komma på torsdag. För jag är så jävla trött på att ingen kan ställa upp för oss.
Vi tänkte att Ted och Simon kanske kunde sjunga TNT istället för Johan för han kommer helt enkelt inte göra det.
Men nu kan inte Simon vara med, alltså han ska operera sig, så man är ju inte arg på honom. Han kan ju inte göra så mycket åt saken. Men då är det klart att Ted inte ska sjunga. Men Ted är snäll och tar och hoppar in istället för Simon i deras grupp. och Frida har redan hoppat in i den gruppen för sång. Men ingen är villig att hjälpa oss. Är så jävla trött på att allting ska gå så jävla skit hela tiden. Älskar hur alla ställer upp för alla. utom oss då. vi får klara oss själva.

Pratade med Nicole om skolan, och hon kommer antagligen få reducera gympan. Men inte jag, nej självklart inte jag.

Jag vet att det är dumt att göra det. Men jag funderar allvarligt på att hoppa av nu. För jag vet ju att om jag nu skjuter upp hälften av allt jag behöver göra så blir det ju asjobbigt i trean. Jag orkar inte, känns bara som om alla ändå tycker att jag är fjantig och tycker att allt jag säger och gör är dumt, så varför ens försöka hjälpa mig.

Så jävla trött på att alltid vara ensam.

8 kommentarer:

aelma sa...

Vem har sagt att jag får reducera bort gympan? :S
Det lär jag ju inte alls få göra^^

Eliyana sa...

det går ju iallafall framtå för dig. Du kommer ju antagligen få ett intyg och Malou är ju iallafall trevligare mot dig.

moonryder sa...

Jag bryr mig. Känns som om du tycker att jag inte gör det...

Eliyana sa...

Det känns som om du inte gör det.

aelma sa...

Går framåt?
Jag har ju inte kommit någon vart, har ju inte ens börjat ordentligt med att försöka ens, jag hade en "plan" på hur jag skulle få det där intyget men inte med det sagt att jag kommer att få det.
Jag har inte ens pratat med Malou knappt så man kan inte säga om hon är trevlig eller inte.

Eliyana sa...

Jag har ju försökt men hamnat i en återvändsgränd och jag kommer inte kunna komma ur den heller.

aelma sa...

Ne tänker du sådär så lär du ju inte komma ur det heller.

Eliyana sa...

Hur ska jag kunna komma ur den då?
har ju bara en chans och det är att gå på gympan, och det vet du att jag inte kommer klara av.