söndag, oktober 21, 2007

Fredagkväll; Lucas kom hit vid 8. Vi hade mysigt. Även om jag är dumihuvudet. Minns inte ens varför allting blev fel.

Lördag; Gick upp tidigt för att vi skulle vara informatörer på Carlsund. Gick okey, var rätt kul. Simon, Ida och Sofie var där också så. Ida kom till mig och sa att jag skulle följa med henne och ta helium, och det gjorde jag. Men jag var så kort, så när jag väl fick in helium, så torkade det ut hela mina lungor, så jag fick knappt bort rösten, och jag hade ont i lungorna ett bra tag efter. Men det var roligt ändå. Jag och Lucas åkte hem vid 12. Vi var trötta och jag vart dumihuvudet återigen.
Fattar inte vad som är fel egentligen..
på kvällen/natten så pratade vi om Valborg och om att det var sista sekund att vi hade varit tillsammans nu och så. Älskar dig enormt mycket baby <3 Lucas skrämde upp mig sen så att jag var skiträdd, kunde inte ens blunda ett tag efter, men lyckades iallafall somna sen.

Söndag; Lucas och jag tog fem i tolv bussen, han skulle hem och jag till teatern. Det gick bra där. Sen när jag åkte hem så satte jag och Mams igång med min halloweenkostym. Den kommer nog bli skitbra. Hoppas bara att allt annat med det löser sig. Inte långt kvar nu.
Vi ska typ påminna och prata med alla i slutet av veckan eller när det var vi sa. Torsdag eller något har jag för mig. Men det blir bra iallafall.

Sen på lovet så ska Lucas vara hemma hos mig tors-sön. Mycket pga jag inte vill vara ensam hemma. Och sen så på lördagen så ska ju fler sova hos mig också.

Konsert på torsdag, Elli sa på bilddagboken att hon ställer upp med att sjunga. Känns skönt, Då kanske inte allting blir förgäves.

2 kommentarer:

moonryder sa...

Förlåt att jag aldrig tänker efter innan jag gör saker. Jag vet ju hur läskig jag ser ut. Det krävs ju ganska mycket för att skrämma sig själv...
Älskar dig mest av allt! <3

Eliyana sa...

Heh, ja det gör det faktiskt. Men det gör inget, du trodde ju inte att jag skulle bli så rädd som jag blev.
Älskar dig <3