
Började dagen med att försova mig. Typiskt, missade kulturhistorian igen, men det gör inget tycker inte jag. Kom till engelskan där jag tyckte att jag jobbade jävligt bra. Skrev klart ett typ brev om Sveriges skolgång och blev rätt nöjd med det. Fick veta att jag bara gick G- på min sammanfattning av en text vi hade fått. Men jag brydde mig inte så mycket, hade redan sagt till Sigrid att den sög så. Sen var det Ensemble, ser aldrig fram emot dom lektionerna längre. Och idag gick det fan sämre än vanligt.
Det började med att jag flippade på Johan som är så jävla emot allting hela tiden. Han ville inte sjunga AC/DC för att han inte ville. Och han tyckte vi skulle välja en ny låt. Men jag har fan kämpat med den låten nu, och därför ska vi fan köra den. Så fick utbrott mot både Johan och mot Mattias, sa till Mattias att jag fan inte tänker ge vika åt honom, han får fan göra något för gruppen. Han har fan sång som huvudinstrument men sjunger fan aldrig!. Så jag fick min vilja igenom (eller ja alla ville ju köra låten, utom Johan). Men sen var det dags för mig att spela gitarr, så att andra hörde. Och det har jag inte gjort förut. Så det gick skit, så efter 3 eller 4 försök fick jag panik la ifrån mig gitarren och låste in mig på toaletten och grät. Jag hatar att jag inte kan klara något. Kände verkligen att allting låg på mig och om jag inte klarade det så skulle alla tycka att jag var en skitdålig människa typ och massa. Så när jag tänkte gå in igen hörde jag att dom klarade det mycket bättre utan mig så jag sket i att gå in utan satte mig och väntade på att dom skulle sluta. Sen kom Ted ut och jag skakade fortfarande när jag pratade så han fattade kanske att jag tjutit. sen kom Mattias och jag sa att det var skitjobbigt och så, han sa att jag skulle öva till nästa vecka. Så nu har jag asmycket att göra.
Sen hade vi lunch och sen gehör, som gick sådär. Orkar inte bry mig om det ämnet längre, jag hör inte vilken ton som är vilken så jag bryr mig inte så mycket längre. och på matten sa typ Janne att hälften av klassen låg back och sen sa han att vi måste vara på en viss sida så att vi inte ligger efter på hans genomgång imorgon. Kul.
Sen stack Nicole, Ida, Linda och jag till stan. Nicole aka Cpluvan (hennes luva var skitliten). Sen åkte jag hem vid 3 och åkte in igen vid 4 för att fika med Sandra. Fikade först på lilla hem och gick sen och drack kaffe på Baltzar köpte dessutom en mössa jag hittade på Veromoda när jag var där innan. Hade trevligt, var kul att prata om allt möjligt. Även fast det mesta handlade om djur och slakt och sånt. Sen stack jag hem och började direkt med att plugga matte. Fattade inte vad jag höll på med först, men nu, nu börjar det släppa. Ska nog plugga lite Historia sen ikväll.
Vågar inte sova inatt, vill inte försova mig imorgon.
torsdag, oktober 11, 2007
skrivet av
Eliyana
@
20:14
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
4 kommentarer:
Ne, det är bäst för dig att du dyker upp till psykologin unga dam!
Jo, vill ju fan dit! sista lektionen på länge.
Saknar dig...
Saknar dig <3
Skicka en kommentar