Ta bort era blickar från mig. Ta bort allting. Sluta prata med mig. Sluta tyck saker om mig. Jag vet vem jag är och vad jag gör, jag vet vad som är fel och vad som är rätt. Men jag skiter i vilket helt enkelt.
Jag hatar alla. Precis så som ni hatar mig.
tisdag, september 11, 2007
skrivet av
Eliyana
@
17:26
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Jag älskar dig.
Jättemycket.
Jag älskar dig.<3
Skicka en kommentar