Igår kom Lucas hit. Vi hade trevligt. Tyvärr fick jag dödsångest attack (eller vad man ska kalla det), vilket inte var lika trevligt. Och jag hatar att jag ibland inte minns vad jag gör då. Men jag kunde gissa att jag krampade, då jag sen inte hade någon kraft kvar sen, jag vart så jäkla trött och helt död. Kunde inte heller känna att jag hade något ben i mitt lillfinger. men det ordnade ju sig tillslut. drömde något cp om att jag hade en pojkvän i USA och att jag skulle åka till honom, men inget funkade, så 5minuter innan mitt tåg till stockholm gick (planet gick därifrån) så fick jag panik och grät och allt möjligt. Nicole blev trött på mig då och gick.
Lucas väckte mig och sa att jag gnällde i sömnen. Det var inte roligt.
Idag gjorde Lucas och jag ingenting, vi gick ut och gick en stund, så vi hade ingen energi kvar sen. Varit trött hela dagen, och känner mig jätte sjuk. Och så fryser jag förbannat mycket. men jag ska iallafall till skolan på måndag, om jag inte är allt för sjuk. Men det hoppas jag inte att jag är.
Borde plugga lite idag med. Ska göra det när jag inte är lika stel om fingrarna.
lördag, september 15, 2007
skrivet av
Eliyana
@
20:01
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar