söndag, september 16, 2007

Idag var det teater, även om jag egentligen inte ville dit. Men det var väl okey ändå. Övade på pjäsen en gång, sen gick vi till Östenssons och köpte mat/godis och sen kollade vi på film. det blev The Libertine (jag vet inte om det stavas så.) med Johnny Depp.

Filmen började med att Johnny Depp hade en prolog över att han inte ville att vi skulle tycka om honom. Och under filmen sas "fitta" kuk" och liknande ord minst hundra gånger om. Den hade ingen handling, det var verkligen ingen som fattade vad det gick ut på. Men helt plötsligt hade iallafall Johnny Depp fått syfilis, sen dog han, och hela filmen slutade med att Johnny Depp frågade om man tyckte om honom nu. Om du inte förstår något av detta, ja då förstår du lika mycket som jag gjorde.
Johnny Depp var ju bra, alltså han spelade ju bra, men filmen var hemskt dålig. Den går verkligen inte att rekommendera. Om man inte gillar filmer utan handling vill säga. Plus att Johnny inte direkt var snygg när han ahde syfilis, han var helt förstörd. Han var ful, och det trodde inte jag kunde hända med honom.

Sen åkte jag hem vid halv 6. Skulle egentligen plugga, men efter att ha läst svenska grejen två gånger och fortfarande inte förstått vad texten handlat om så spelade jag istället.
Sandra ringde och fråga lite om imorgon, Då hon börjar våran klass då.
Känner att jag vill gå så att jag kan vara lite med henne.

JUSTE! fixa skiva med låten på som jag och Nicole ska ha på engelskan imorgon, det vore rätt bra att fixa det nu, Annars blir la Sigrid asförbannad..

Nu ska jag fixa mat, inte ätit något sen frukosten. Jo okey, jag åt lite godis på teatern.

Inga kommentarer: