Jaha, igår ringde Nicole mig på morgonen och berättade att vi skulle ta skolfoto. Jag hade tur som hade sovmorgon så jag gjorde mig iordning innan jag stack till skolan, och tog med mig grejer så att Ida och Nicole kunde låna av mig. Stackars Ida som är så jäkla sjuk. Får verkligen hoppas på att du mår bättre snart!
Jag fick stå upp på skolfotot. Det är andra gången under hela min skolgång jag har fått göra det.
Första gången var i sjuan.. (eller var det åttan?) och så nu.
Och jag kommer se mongolid ut, eftersom att jag inte är van at stå upp på sånna kort. Cp.
Sen så blir nog mina småkort cp också.
"och så vänder du näsan häråt, rakt mot mig, ha handen i knät. och så vinklar du huvudet, och så ler du."
Jag log ju för att han pratade assnabbt och jag kände mig mongo.
Men men, fick reda på att jag nu inte längre har fotografisk bild, har nu Latin istället. Ska bli roligt. Plus att sidrig hjälpte mig med svenskan som jag inte förstod. Så nu har jag äntligen fixat det.
Efter skolan åkte jag hem till Lucas, vi skulle plugga och så skulle jag sova där.
Jag fick damp på att jag inte förstod matten överhuvudtaget. Eller jo. pq- formeln förstår jag faktiskt.
Kände av min kattallgeri, så jag blev helt röd i ögat och snorig. Men vi gick ut lite, så det blev bättre. Sen somnade vi runt 1.
idag vaknade vi vid halv 7. Och jag började nästan direkt fixa mig. Vi åt frukost och så stack vi till skolan. Hade ingen kör så hade en jävligt lång håltimma från 11 till tjugo i 2. Skulle ha min första Latin lektion. Så man väntade. Spelade ett jävla cp-spel med Nicole, Lucas och Lars, första och sista gången man spelar det iallafall. Sen när den var typ 20 över 1. så hörde vi att läraren var sjuk.
Så jäkla typiskt. Hade kunnat åka hem vid 11, istället för att ha varit i skolan och haft tråkigt.
Nu fryser jag som ett as, fast jag har täcket runt mig. Jävla skitväder!
onsdag, september 19, 2007
skrivet av
Eliyana
@
15:53
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Sluta vara allergisk och sluta frys!
Skicka en kommentar