
Lucas kom hit runt 9 igår. hade mysigt hela natten. sov som en stock.
idag åkte han hem vid halv 1 och jag gick till teatern. det var inte så många som kom så vi svulla bullar och kollade på film. sen drog jag hem.
Jag hade ju tänk att plugga idag. Men jag har för mycket att göra. så jag skiter i allt helt enkelt. det blir för mycket. Jag hatar det. Jag kan inte koncentrera mig då. Då tänker jag bara på hur mycket mer jag har att göra efter att jag gjort den uppgiften och allt. Så då får jag panik.
Skrev en mening med svenska uppgiften. Mer klarade jag inte..
Skolan imorgon kommer suga.
Och imorgon efter skolan sticker jag till Nicole, ska fixa hennes hår. sen så sover jag där.
söndag, september 30, 2007
skrivet av
Eliyana
@
16:52
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar